Uusimmat artikkelit:

Kirjoituspäivä 15, ostopäätösprosessi

Posted by Teemu in Ajankohtaista on 17. Feb, 2010 | 2 Comments

Kylläpäs venähti tämä päivitysväli, mutta onpa tässä tullut jotain tehtyäkin. Kirja on juuri nyt sivulla 81. Vähän vaatimattomasti on sivuja tullut, mutta vielä reilu viikko aikaa saada tämä pakettiin helmikuussa, minkä itselleni deadlineksi laitoin.
Ostopäätösprosessiin vaikuttaminen sosiaalisessa mediassa osoittautui aika mielenkiintoiseksi aiheeksi ja sieltä löytyy yhtymäkohtia myös B2B-puolelle, jossa ostopäätökset vievät enemmän aikaa. Tietysti myös kuluttajien [...]

Kirjoituspäivä 3, 50 % valmista?

Posted by Teemu in Ajankohtaista on 04. Feb, 2010 | Comments Off

Tsemppipaita päälle ja kirjoittamaan!

Kirjoituspäivä 2, Web 2.0 vai Sosiaalinen Media?

Posted by Teemu in Ajankohtaista on 03. Feb, 2010 | 5 Comments

Kirjoituspäivä 1, alkutunnelmat

Posted by Teemu in Ajankohtaista on 02. Feb, 2010 | Comments Off

LUKU 15 – B2B-markkinointi ja lead generation sosiaalisessa mediassa

Posted by Teemu in Kirjan sisältö on 01. Feb, 2010 | Comments Off

Luvussa 15, joka näyttää tällä hetkellä olevan kirjan viimeinen luku, käsitellään sosiaalisen median soveltuvuutta b2b-ympäristössä tapahtuvaan liidien hankkimiseen yms. asiakkuuksien kehittämiseen.

LUKU 14 – Oman sivuston “sosiaalistaminen”

Posted by Teemu in Kirjan sisältö on 15. Jan, 2010 | Comments Off

Tässä luvussa keskitytään tekniikoihin ja toimintatapoihin, joita voi hyödyntää oman sivuston muuttamisessa Web 2.0 -ajattelun mukaiseksi. Esimerkiksi kommentointi- ja arviointimahdollisuudet tuotteille/palveluille, sisällöntuotantomahdollisuuksiin jne.

LUKU 13 – Sisällöntuotantoprosessit eri läsnäolon tasoilla

Posted by Teemu in Kirjan sisältö on 12. Jan, 2010 | Comments Off

Tässä luvussa hahmotellaan sisällöntuotantoprosessia. Aikaisemmassa luvussa otettiin lähtökuopat ja myös läsnäolon tasoista on keskusteltu.
Miten Itse Ilmaisija tuottaisi sisältöä ja missä sen julkaisisi? Kuka tuottaa sisällön ja kuinka usein?
Samat kysymykset Kuuntelijalle (joka siis sisällöntuotannon lisäksi myös kuuntelee) ja Lisäarvon Tuojalle.
Näistä vaativin tehtävä on Lisäarvon Tuojalla, mutta sen voisi olettaa myös tuovan takaisin kaikista eniten?