Markkinointibudjetti – laadi omasi tämän pohjalta!

Viime viikkoina Compegran sivuilla on ollut paljon kävijöitä, joita kiinnostaa markkinointisuunnitelma ja markkinointibudjetti. Syksy on kieltämättä sellaista aikaa, että nämä asiat kiinnostavat tai ainakin pitäisi kiinnostaa!

Laadin kaikkien markkinointibudjettia tekeville pienen laskelmapohjan, jonka avulla voit hahmottaa juuri tarpeeseesi sopivan tyylin tehdä budjetti. Tämän pohjan lähtökohta on lähinnä pragmaattinen, eikä se noudata mitään standardia. Lähinnä sen avulla voi hahmottaa, mihin asioihin markkinointibudjetissa keskitytään ja mille se perustuu.

Hyvän budjetin avulla on mahdollista päästä helpommin kiinni itse markkinointisuunnitelman tekemiseen ja sen viemiseen toimenpidetasolle asti, kuten Compegrassa tehdään.

Lataa pdf-lomake tästä (Markkinointibudjetin laatiminen) ja täytä omat luvut ja lomake laskee markkinointibudjetin alimmalle riville punaiselle pohjalle. Katso myös video lomakkeen käyttämisestä.

Menestyksekästä vuotta 2009!

T: Teemu Korpi

Tags: , ,

4 Responses to “Markkinointibudjetti – laadi omasi tämän pohjalta!”

  1. [...] tarkoitus… « Markkinointiohjelmalla kilpailuetua ja säästöä Markkinointibudjetti – laadi omasi tämän pohjalta! [...]

  2. [...] Ensi vuoden markkinoinnin suunnittelu pitäisi olla käynnissä nyt. Markkinoinnin budjetointi ja markkinointitoimenpiteiden suunnittelu saattaa olla tuskallista tai kuolettavan yksinkertaista, kun edellinen vuosi kopioidaan sellaisenaan uuden suunnitelman pohjaksi. (katso tästä budjettimalli tyskentelyn pohjaksi) [...]

  3. [...] markkinointibudjettiin maksaa itsensä takaisin Täsmällisen markkinointibudjetin laatiminen on vähintäänkin yhtä tärkeä osa onnistunutta markkinointia kuin varsinaisen [...]

  4. [...] kun perustyö on tehty hyvin. Compegran laskelmapohjan avulla budjetti hahmottuu helpommin. Lataa markkinointibudjetti-pdf-lomake [...]